Finding Nimmo
T2, E3: Denny takes Alan to Nimmo Bay, British Columbia, Canada, to help him get over his breakup with Tara. Catherine confesses to Bernard's murder. Sara and Garrett take extreme measures to help Denise challenge her husband's alimony demands in their divorce proceedings.