Finding Wow Factor in Phoenix
S199, E6: A couple looks to upgrade and find a home with serious wow factor in Phoenix. They're searching for a place with a pool and a great outdoor space for entertaining, and Steven wants a fixer that can build equity, but Bobby prefers something move-in ready.