Fire and Blood
S1, E10: Season One Finale. As tragic news spreads across the Seven Kingdoms, Bran and Rickon share a prophetic dream, Catelyn interrogates Jaime about her son's fall, and Robbs destiny is forever changed. After a surprising decision by his father, Tyrion heads south. Meanwhile, Arya assumes a new identity in an attempt to escape Kings Landing, and Sansa is terrorized by Joffrey. At the Wall, Jon is forced to choose between the Nights Watch and the family he left behind. Across the sea, Dany pays a terrible price for her love, but finds new hope.