Fire, Fails & Faceplants
Сезон 1, серия 1: Richard and Aaron kick back and watch the funniest, most spectacular clips from around the world. They'll see how parking lots can be funny and scary, see a stuntwoman do a spectacular faceplant, watch a desperate man in search of an erotic toy, and more.