Fired Up
시즌 1, 에피소드 15: The Pawn Stars want to buy an airplane propeller that may be historically tied to Charles Lindbergh - can they find an expert or documentation to confirm the link or will this deal crash and burn? Then when a man brings in a 1750s Flintlock Musketoon, Rick has doubts about its authenticity. And later a young man brings the Old Man a key chain that he believes belonged to Willie Nelson - the only question is-- which one.