First Comes Love...
S1, E2: Jax and Brittany must answer to Mamaw when she discovers they’ve broken the number one rule of the farm. Jax wonders whether he can ever be the family man Brittany wants. Brittany’s father confronts Jax about his true intentions with his daughter, but gets a surprise response when Jax claims that Brittany is depressed.