First Kill
S2, E2: For the residents of Port Protection, a transition from fall to winter means not only a change in weather conditions but also a change in priorities. Woodsman Curly helps Hans and Timbi with a novel approach to harvesting firewood. With the help of neighbor Stuart, Sam takes to the ocean with hopes of scoring halibut. Amanda has a moment of truth when Mary takes her on her first deer hunt.