Fixes
S6, E5: James gets himself in a spot of trouble when he takes on the role of attending vet at Hensfield dog track to earn extra money. Tristan visits Mrs. Ainsley, who has a parrot with an attitude. Jimmy inadvertently tells Siegfried some home truths.