S1, E10: Wolfe (Eddie Izzard) has escaped, leaving a path of destruction and death in his wake, pushing Walker (Sharlto Copley) to put aside his desire to regain his own powers in order to help the powers division and heroes of the world end this once and for all. Will killing Wolfe save humanity or are there more sinister forcers lurking in the background?