Fleabiscuit
S13, E20: Jeff buys a new dog named Fleabiscuit and enters him into dog racing. Fleabiscuit is a natural runner and wins all his races. Hayley is happy for Jeff but becomes jealous of his fame and fortune. Roger offers to help Hayley by becoming a racing dog himself. Hayley and Roger are so successful that they challenge Jeff and Fleabiscuit for the racing championship.