Fleas Don't Kill Me
시즌 2, 에피소드 1: A man is found dead in a dog park, but a finally healthy Lieutenant Atkins doesn't think Tribeca's ready to take the case. Why? Because Tribeca hates dogs. And also she's just woken up from a year-long coma.