Flex on the Beach
S1, E6: Will Cassalei's ultimatum make Jay, the island fboy, change his ways? Bennett is stuck on Britt, but a cliff jump with Rachel could mean a change of heart. Arielle is left on the sideline when Stefen makes a move on Crystal. One single calls it quits.