Naked and Afraid of Love
Tinder Gone Wild
More naked singles equals more fun. Sparks fly when Candice teaches Jay Hot Hula. Britt has a new crush, leaving Bennett beached. Rachel dives headfirst into Michael. Two unlucky lovers leave the island.
When Britt decides bigger is better, Bennett is kicked to the curb. Crystal and Candice stay behind to explore a connection they didn't see coming, and Jay plays the field telling Cassalei he may just be an FBoy.
Will Cassalei's ultimatum make Jay, the island fboy, change his ways? Bennett is stuck on Britt, but a cliff jump with Rachel could mean a change of heart. Arielle is left on the sideline when Stefen makes a move on Crystal. One single calls it quits.