Naked and Afraid of Love The Accidental Erection
S1, E1: Sixteen singles bare it all for a chance at love. Barak finds it hard to hide his attraction for Lauren, while a love triangle forms around Bennett, Candice and Britt. Rachel and David set their sights on hot couple Stefan and Arielle.