Florida
S3, E8: Explore the grassy waters, sandy shores, and intriguing history of Florida. From big orange groves to Little Havana, from launching rockets to hanging chads, the Sunshine State offers spectacular views and seminal moments that are uniquely its own. Soar over the metropolis of Miami and the spring break mecca: Panama City. This is a first-class Floridian vacation, and you have a window seat!