Flowers
S1, E4: Christina professes her desire to move and get a fresh start. Jay has other ideas on how to save her. Alvey is on edge after potential investors send unwelcome gifts to the gym. Lisa reveals she’s going to help Jay which doesn’t sit well with Alvey. Nate finally speaks with Detective Gaines about his case. Alvey meets with Garo, an old friend and fight promoter, about Ryan.