시즌 3, 에피소드 8: Liz (Tina Fey) tries desperately not to catch the flu, but its spreading amongst the TGS cast and crew quickly and Jack (Alec Baldwin) is being selective about who receives vaccinations from Dr. Spaceman (guest star Chris Parnell). One is offered to Liz, but she refuses to take it, championing for the rights of the crew. Meanwhile, Elisa (guest star Salma Hayek) is working seven days a week, so Jack must be creative about finding ways to spend time with her. Also stars Tracy Morgan, Jane Krakowski, Jack McBrayer, Katrina Bowden and Scott Adsit.