Fly Me to the Moon
시즌 2, 에피소드 5: Picard discovers an important person from his past may be integral to the divergence in the timeline. Q continues his manipulation of the timeline, taking an interest in Dr. Adam Soong. Seven and Raffi attempt a daring rescue of Rios, while Jurati faces the consequences of her deal with the Borg Queen.