시즌 1, 에피소드 5: Momoko Shinohara (Hiromi Nagasaku), a TV reporter, feels that she has failed in love. She meets Yoji Suzuki (Yusuke Santamaria) one day. The two spend more and more time together. They stay at Momoko's house and go camping in the mountains. Although they have only known each other a short time, Yoji becomes Momoko's citadel. However, Yoji has a secret he is keeping from Momoko.