For a Friend
S1, E3: Xin and Zheng, the King, entrust their escape to young Diao, who knows a secret way out of Heibei Village. Xin still blames Zheng for Piao's death, and even as this simmering conflict boils over, a new and deadly pursuer takes up the chase.