For My Lady
S2, E19: When Charles agrees to do some handy work for Widow Thurman, he forfeits any monetary compensation and works instead for Thurman's old china set--a gift that he knows Caroline would love. This does require some sneakiness on Charles' part, and as he spends increasing amounts of time at Widow Thurman's house, Caroline struggles to maintain trust in her husband.