Forbidden Girlfriend
S4, E6: Malcolm sneaks around to date a girl whose father hates him; Hal and Lois become more productive when they can't have sex for a week; Dewey discovers he's an "evil twin"; Francis mediates a dispute between Otto and his cowboy neighbors.