Foreign Exchange
S4, E24: Sophia's old friends, Philomena and Dominic, come to Miami from Sicily, for a visit and have shocking news for Dorothy. Philomena and Sophia had met in the hospital when they were giving birth and now Philomena and Dominic claim that there was a mix-up and Dorothy was switched at birth. Meanwhile, Blanche and Rose take "dirty dancing" lessons.