Forest of the Dead
T4, E9: As the shadows rise, the Doctor forges an alliance with the mysterious River Song. But can anyone stop the Vashta Nerada? While the Doctor discovers secrets and revelations about his own future, the sinister Nodes declare that Donna is doomed.