Forgive And Forget
시즌 8, 에피소드 2: Kelly undergoes successful surgery and begins to recover from her injuries. Donna gets a job as a personal shopper for a designer. Carly reconsiders her opinion of Steve after he gets her a job at the Peach Pit.