Formosan Clouded Leopard
S1, E7: Declared extinct only recently, Forrest is tracking clues and eyewitness accounts that suggest that the Formosan Clouded Leopard could still be alive. He treks deep into the jungles of Taiwan where a run-in with a predator might just solve a mystery.