Forward March
S4, E18: As Emmalin prepares to graduate from high school, Claudia Joy receives potentially devastating news. Pamela gets an unexpected call from Gina which leads her to question her future. Joan gets good news about her health. During an intense phone call with Jeremy, Denise goes into labor.