Frank Marries a Corpse
S18, E1: The guys help Frank with his cold feet ahead of his wedding to Sam. Dee tries to scare Sam off the nuptials with testimonies from The Waitress, Artemis, and Snail. Written by Charlie Day and directed by Todd Biermann.