Frank's Best
S3, E10: Rush and Valens reopen the 2001 case involving a well-liked local deli owner, Frank Dicenzio, who was apparently beaten to death by his employee. Valens is contacted by the brother of a convicted murderer and is persuaded to reopen the case that left a local neighborhood shocked.