The Mindy Project Frat Party
S1, E23: When Casey tells Mindy that he is moving to Haiti for a year, Mindy becomes extremely upset and goes to a frat party with her pre-med student mentee, where she runs into her ex-boyfriend Tom (guest star Bill Hader). Meanwhile, Danny and Jeremy plot a way to lure Morgan away from the midwives.