Freaking Cana
시즌 4, 에피소드 2: The strict conduct policies of the "Platform" challenge the crew, and the noisy presence of the Calabrian intensifies the tension. René and Stanis desperately trying to cut Corinna out of the project. To make things worse, the Algorithm dictates that the team needs to find a way to weave a teen love story into the plot of "Life of Jesus."