Freck
S3, E6: Jared and Peter come to the aid of their friend Robbie (guest star Eddie Jemison) who’s been charged with murdering his long-time practical joke adversary. The boys must cast aside their instincts as lawyers and channel their inner prankster to draw out the truth. Damien handles a case for Infeld’s foundation; a turf war for shelf space between a supermarket and a non-profit that employs rehabilitated criminals. Peter finally gets to meet Charlie’s daughter who takes a shine to Pindar.