Fresh Start for British Expat
S257, E9: After a divorce, a British transplant looks for a fresh start in Fredericksburg, Virginia. She wants a bungalow style home with space to entertain, but her eyes may be bigger than her budget, so her fellow expat friends are along to keep her in check.