Fresh Start
Сезон 6, серия 15: Erin is overwhelmed with guilt after a man she set free is accused of killing a cop. Also, Frank and Mayor Poole continue their game of political chicken over Frank's reappointment as commissioner, and Danny and Maria investigate a case of a cop who has gone AWOL.