Friendly Fire
S1, E5: When a man is found stabbed to death in his home, Nagel (Joelle Carter) and Antonio (Jon Seda) discover he was an ex-Navy SEAL who was writing a book that exposed the truth about a top-secret mission. Stone (Philip Winchester) becomes convinced that the SEAL was killed to suppress the real story of what actually happened on the failed mission. But the US Department of Justice steps in and insists that this strong evidence of motive is classified, thereby jeopardizing Stone's case. When Stone defies Jefferies (Carl Weathers) and uses the secret evidence, will it cost him his job? Also starring Monica Barbaro. Guest starring Matthew C. Yee, Lindsey Pearlman and Eleni Pappageorge."