Friends and Lover
S1, E8: Will (Eric McCormack) and Grace (Debra Messing) try to convince themselves they are okay with dating the same man, the charismatic ""Bad Boy of Bread"" (special guest star Nick Offerman). Jack (Sean Hayes) and Karen (Megan Mullally) get an annoying commercial jingle stuck in their heads and must seek medical attention.