Diners, Drive-Ins and Dives From Authentic to Inventive
S37, E5: Guy Fieri is divin' into dishes from real deal to really creative. In Portland, OR, a 70-year-old icon is serving up authentic recipes from the chef's Chinese hometown, and a jammin' joint in Oklahoma City is getting groovy with chicken and biscuits.