From Hare to Eternity
S1, E11: As the holiday's approach, Kelly and Sipowicz get a early gift in the form of a hot tip while investigating the kidnapping of a young girl. Sipowicz secretly comes to Fancy's aid when the lieutenant is accused of mismanaging the department.