Ftp
S2, E8: With the world on fire, Abby is forced to reckon with the history of racism, police violence and grief and her complicity in it. Tasked with writing her company’s “Black Lives Matter solidarity statement,” an exhausted Abby drifts in and out of the kind of nightmares that don’t necessarily stop when you wake up. It’s going to get worse before it gets better.