Future belongs to those wake up when I go to bed
Сезон 1, серия 1: Orelsan is a figure of French music. But 20 years ago, in Normandy, he never imagined doing rap for a living. Singing middleclass boredom in the provinces, who'd go for that? The only ones to believe in it are his three buddies Skread, Ablaye, Gringe, and his little brother Clément who keeps filming him, convinced that one day his brother will be a star.