G-String Circus
S5, E8: Upset that Hayley no longer wants his advice, Stan decides to prove that she is missing out on his sage counseling. After meeting a stripper on an important CIA mission, Stan takes it upon himself to improve her life and show Hayley that his advice works. But when he opens a new business, hoping to prove Hayley wrong, he finds himself dancing for cash to cover up his failures.