Gal of Constant Sorrow
Сезон 27, серия 14: After Bart accidentally sends a sweet homeless woman’s cart into the river, he allows her to live in his closet for a small fee. When Lisa discovers that the woman is an incredible folk singer, she offers her own closet and plans a concert, only to be disappointed by Hettie’s surprising substance abuse and violent nature. Meanwhile Homer tries to prove he’s handy, but accidentally traps the cat in the walls of the house.