Little House on the Prairie Gambini the Great
S8, E6: Aging circus daredevil Gambini the Great has a hypnotic effect on the children of Walnut Grove, especially Albert and Willie. A tragedy during one of Gambini's stunts will provide a chilling lesson in hero worship.