Game Show Didi / Toys In the Attic
시즌 2, 에피소드 24: When Didi goes on a "Jeopardy" style game show, she must confront her inner doubts.Boris and Minka agree to take care of Tommy and Angelica for a weekend, but their child care skills have grown rusty.