Gentleman's Intermission
S5, E6: When Avery (guest star Elizabeth Banks) points out the peculiarity of Jack (Alec Baldwin) and Liz's (Tina Fey) bond, he vows to set some boundaries. With Jack keeping his distance, Liz is left to deal with her father’s (guest star Buck Henry) attempt to recapture his youth during a visit. Meanwhile, Tracy (Tracy Morgan) enlists Kenneth’s (Jack McBrayer) help to reinvent himself after viewing his own pre-produced video obituary. Much to Jenna's (Jane Krakowski) dismay, she finds out that no one has shot her video, so she decides to make it herself. Also starring: Judah Friedlander, Katrina Bowden, Keith Powell and Scott Adsit.