Georgia
S2, E10: Emily and Mark face off in court in a compelling jewellery store robbery case that puts the entire concept of eyewitnesses on trial. Also, still struggling with financial woes at Audubon & Associates, Amy brings in a potential client who happens to be an old friend of Mark’s father.