시즌 2, 에피소드 11: Topher races to reconstruct Echo's original personality and memories when Adelle realizes they are the key to averting a devastating future. Meanwhile, Echo and Bennett's shared past and the identity of the Rossum's Corpration’s mysterious leader are revealed.