Ghost of a Chance, Pt. 1
시즌 16, 에피소드 13: After another victorious battle against Camille's monsters, the rangers feel they are unstoppable. RJ warns them about being overconfident. He tells them to train on their basic stances. Dai Shi emerges after reaching his next level of power and demands a fight with the rangers. The rangers are easily defeated. RJ steps in and offers his life to spare his students'. Dai Shi accepts and takes RJ away, leaving the rangers without a master.