S2, E5: A patient arrives with radiation poisoning, spinning the night shift into chaos and putting it into lockdown. Meanwhile, staffers speed to a serious car crash, where they discover an injured police officer; TC's troubled sister-in-law visits; and a former patient harasses Jordan.