Gili Lankanfushi, Casablanca Hotel, and The Cosmopolitan
Сезон 1, серия 7: Take an island adventure at Gili Lankanfushi in the Maldives, try on your Humphrey Bogart impression at the Casablanca Hotel in New York City, and check out luxury Vegas living at The Cosmopolitan in Las Vegas.